ח"כ פוגל: "הפלת הממשלה אינה אופציה"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ פוגל: "הפלת הממשלה אינה אופציה"

    ח"כ צביקה פוגל בשיחה עם 'קול חי': "ויתרתי על הגעתי לטקס בראש פינה, כי איני מוכן לתת את ידי לביזיון של הפרעה לטקס. כבודם של הנופלים והמשפחות חשוב יותר מהבעת עוצמה בבית העלמין"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, חבר הכנסת ותת אלוף במיל' צביקה פוגל (עוצמה יהודית), אומר לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שני), כי "הפלת הממשלה אינה אופציה".

    בפתח השיחה, הוא התייחס לסערת בתי העלמין: "אמשיך לכבד את הנופלים בדרכי. הייתי אמור לנאום בראש פינה וויתרתי. כבודם של הנופלים והמשפחות חשוב יותר מהבעת עוצמה בבית העלמין כשאני נמצא שם ואנשים מפגינים. אני לא מוכן לתת כלים לאותם אנשים שרוצים לשבת שם ולצעוק ולהפריע לטקס. אני חושב שכל שר וח"כ צריך לעשות כפי שהוא מרגיש".

    פוגל הדגיש: "אני רואה בהחלטה שלי עוצמה ולא כניעה. אני החלטתי שאני לא הולך. אני אהיה בירושלים ליד נופלים שהמשפחות שלהם ביקשו ממני להגיע".

    על מדיניות הממשלה הוא אמר: "אני אמשיך לדחוף לביצוע הרפורמה, לפינוי חאן אל אחמר ולהיות יוזם במלחמה מול אויבינו ולממש את מה שהציבור שבחר בנו רוצה – ולא רק מי שבחר בנו רוצה את זה, כי יש היום מפלגות בכנסת שאם אישיות מסוימת לא תהיה איתנו הם יצטרפו מחר בבוקר כי הם שייכים למחנה הלאומי".

    פוגל הבהיר, כי למרות שהממשלה אינה מיישמת את כל מדיניותם: "הפלת הממשלה היא לא אופציה". על הרפורמה המשפטית: "צפינו את ההתנגדות העזה. אולי לא חשבנו שהיא תחרוג לחסימת צירים והפרעות בבתי עלמין. אבל נתגבר גם על זה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ומי אחראי לחילול כבוד הנפטרים? לא אותו אחד שקרא להרעיד את המדינה, ועכשיו לובש מסכה של כבאי מבוגר ואחראי וגורף רווחים בסקרים?
      העליה של גנץ בסקרים ממחישה את שטחיות ההמונים והזיכרון הציבורי הקצר כל כך
      רק לפני שלושה חודשים, עורר גנץ סערה לאחר שהצית את האש ועודד מרידה, כאשר אמר: "נרעיד את המדינה, הזמן לצאת לרחובות", וכן פנה לנתניהו ואמר: "האחריות למלחמת אחים עליך"
      כלומר גנץ הבין שקריאתו המשלהבת להמונים לשטוף את הרחובות באנרכיזם תרמה תרומה גדולה לערער היציבות, הצמיד לכך משפט שהדבקו יחד עם דבריו הקודמים מהווה קריאה למלחמת אחים, משמעות דבריו הם להרעיד את המדינה ולדרדרה אל עבר מלחמת אחים, תוך הצדקתה בסירוב נתניהו לעצור את הרפורמה.
      גנץ נבהל מהמשוב הרותח שספג מהציבור, מהפוליטקאים ואפילו מחבירו למפלגה אייזנקוט, והחליט לעטות על פניו מסיכה, ממצית האש החליף באחת את תדמיתו לכבאי מבוגר ואחראי. תוך שלוש חודשים זה עבד. הציבור שכח מי הצית את האש ומתרפק על המצית כמושיע. אבסורד! לא יאומן כי יסופר!